Torsdag

Hallå!
Nu är jag uppe, det var inte så svårt att gå upp idag, då jag aldrig kunde somna om. Min smarta pappa hade tydligen ställt en klocka som ringer efter att han har gått till jobbet och om jag inte stänger av den, så går den automatiskt på snooze och signalen blir bara högre och högre för varje gång. Vilket fall som helst så är jag uppe nu och har fått i mig frukost, ska snart hoppa in i duschen innan jag beger mig till skolan.
Juste, idag får jag min studentmössa också, Woho! :)
Hoppas ni får en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

guud så jobbigt, har likadant med min lillebror, ända skillnaden är väl att han sover sej genom oljudet men inte vi andra i familjen;P

2008-04-17 @ 08:01:30
URL: http://evelinalindblad.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0