Nu är den min!

Idag tog jag en sväng in i gallerian för att titta om min klänning var kvar och det var den. Nu behövde jag bara pengar för att kunna köpa den och min mamma var så snäll och hjälpte mig, så nu har jag min efterlängtade studentklänning. Jag är förvånad över att jag redan hittat den, jag hade väntat mig att jag skulle vara ute i sista stund som vanligt. Vilket fall som helst så lunchade jag med mamma och vi satt ute i solen och åt yakiniku, riktigt gott och strålande väder.
Jag får se till att lägga upp en bild på klänningen senare.
Vad har ni gjort idag?


Kommentarer
Postat av: Sandra

Tack! Jag måste verkligen också köpa studentklänning nu, var köpte du den?

2008-04-21 @ 15:58:29
URL: http://sandralundin.webblogg.se
Postat av: Sandra

Okej, släng upp en bild då så jag får lite inspiration ;)

2008-04-22 @ 09:45:19
URL: http://sandralundin.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0