Måndag

Jahap, idag vaknade jag upp runt halvsex, eftersom pojkvännen skulle upp. Tyvärr fick jag i samma veva höra att tioåriga Engla är död och att det var 42 åringen som är häktad som har mördat henne, samtidigt har han nu erkännt ett annat mord som har vart olöst i åtta år. 

Jag tycker att det är skrämmande att det finns människor, människor som är helt känslokalla att de kan döda en annan människa, det är något jag aldrig kommer att kunna förstå..
image76
Bild tagen från www.aftonbladet.se; Anders 42, Engla 10 och Pernilla 31.

Kommentarer
Postat av: caroline

ja, hennes familj... fy fan vad tungt :/ hur kan man göra såhär mot en liten flicka? mot någon överhuvudtaget? det är ofattbart, tragiskt, så jävla hemskt!

2008-04-14 @ 09:19:57
URL: http://oowbergs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0