I skolan

Nu är jag tillbaka i skolan och ska snart ha Italienska.
Var riktigt gott med tacos och jag önskade att tallriken kunde ha vart en aning större, för det är inte direkt så att man blir mätt.
Vilket fall som helst så var det en skobutik precis bakom oss och där såg jag mina converse som jag har suktat efter ett bra tag nu, så vi gick in och testade och jag fastnade för ett par röda som nu är mina. Däremot är min ekonomi väldigt usel just nu och det börjar bli dags att spara pengar.
Lägger upp en bild senare på skorna. :)

Kommentarer
Postat av: hanna

Joo dom är så fina :D Blev en vit body ifrån gina, gå dit, finna i massa färger, nu blir du väl lite sugen va :P ?

2008-04-03 @ 15:57:09
URL: http://hannajunland.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0