Hemma

Sådär nu är jag helt slutkörd, det blev ett rejält styrkepass och det värker i hela kroppen.
Efter träningen fick jag reda på att den enda lektionen jag skulle ha idag skulle bestå av eget arbete och då tänkte jag att jag kan lika väl åka hem och skriva på mitt tal. Jag ska nämligen hålla ett högtidstal, t.ex. på en födelsedagsfest, ett bröllop, en begravning, ett dop, m.m. Däremot har jag inte bestämt mig ännu för vilket jag ska välja, men jag är säker på att jag inte skulle klara av att hålla ett låtsas tal på en begravning. Men vad tycker ni skulle vara roligt att lyssna på?
Självklart behöver man ett välplanerat tal, där man har en bra ton och att man samtidigt lyckas dra till sig uppmärksamheten från sina åskådare. Jag är själv sugen på att göra något roligt tal till ett bröllop eller någons födelsedag, då man kan driva lite och vara ironsik på samma gång.
Nej, nu kurrar min mage, så nu får jag leta fram någonting ätbart i köket, hej sålänge! :)
image88

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0