Fredag

Sådär nu är skoldagen över och det vart bara träning för min del, då min Italienska lärare är sjuk, synd för honom, men skönt för mig som kunde åka hem på en gång. Nu tänkte jag i alla fall få i mig lite lunch och tur för mig som har lite tacos över, vilket jag hade tänkt proppa i mig. Jag älskar tacos, alltid lika gott! :)

Jag hinner slänga ett öga på Våra Bästa År också haha, är det någon annan som följer det? Egentligen är det så värdelöst, men det gör inget om man missat något avsnitt eftersom de kommer aldrig någon vart, utan en scen kan typ spelas under 10 avsnitt innan det händer något nytt. Det är väl det som är charmen med det hela haha..
image65

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0