Fram och tillbaka

Nu är jag hemma. Det har vart en riktigt stressig dag för min del. Först så var det matte och då skulle man göra en uppgift som man sedan behövde redovisa för läraren. Efter det så var det en lång och riktigt tråkig föreläsning som jag inte förstod mycket av. Sen var det lunch dags och det var inget att jubla över, så jag skyndade mig iväg hem till mamma för att hämta pengar och så, sprang vidare till posten för att hämta mitt paket, sen så till mammas butik där jag visade upp min nya skinnjacka och t-shirt som låg i paketet, samtidigt som jag skulle dit och hämta pengar. Tyvärr hindrade hon mig precis innan jag skulle rusa tillbaka till skolan och anledningen var att jag skulle fota henne ute i solen. Hon är bara för rolig, känn ingen stress liksom.. Så jag kom lite försent till Italienskan, men det var ingen fara.
Har vart och tränat precis och det var riktigt skoj idag! :)
image67 
Nu är den här, lite för stor, men om man har en tjocktröja under blir det super.

Kommentarer
Postat av: Evelina

Snygg jacka!:D Har sprungit på stan och letat efter en i dag, men hittade ingen...tips på bra butiker?

Sv: Vah? Dom som är så snygga....:P
*haha*

Ha en riktigt bra kväll!:)

Postat av: lotta

Raring, jag gillar jackan, tack för att du tog dig tid med mamsen. Love!!!

2008-04-18 @ 08:34:08
Postat av: ida

åh den där har jag tänkt beställa jag med, men jag vet ju inte hur den är i storleken. Är den stor eller liten för sin storlek tycker du? :)

2008-04-18 @ 18:48:11
URL: http://iidaaberg.blogg.se
Postat av: ida

okej, men tack. :)

2008-04-18 @ 23:05:25
URL: http://iidaaberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0