Äntligen helg!

Sådär nu är en hel skolvecka avklarad, riktigt skönt och nu är det helg. Hur ser eran helg ut?
Själv har jag inga planer, men jag är helt ledig från handbollen, så jag får se vad jag hittar på.

Dagens träning var ganska jobbig, vi fick köra ganska mycket magfys och andra övningar. Efter det så fick jag stressa hem till farmor, men det slutade med att det var jag själv som satt och väntade på fotograferna.
När allt var klart, drog jag hem till mamma för att hämta lite kläder, samt mitt paket på posten som jag aldrig hann hämta ut förut. Har testat kläderna och är nöjd med mitt köp. Kanske lägger upp lite bilder senare om jag hittar kameran. Sitter just nu och äter en ganska sen lunch hemma hos mamma..


Kommentarer
Postat av: Vanadesse ~ Designing Everyday Life.

Åh vilken härlig bild du har i headern!

2008-04-05 @ 19:52:38
URL: http://designingeverydaylife.blogg.se
Postat av: mumsbubblan

inget blogg i helgen? :p
min helg har varit nice! massa mys mest, lite fest och massa gott! som en helg ska se ut!

hoppas du får en härlig vecka med!

2008-04-07 @ 09:46:51
URL: http://mumsbubblan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0