Tack för idag!

Jag känner mig helt slut ikväll, så jag tänkte gå och lägga mig närsomhelst.
Det är ju trots allt skola imorgon och jag ska ha datorkunskap, första gången. Så det gäller att jag hänger med redan från början. Men det ska nog gå bra. :)

Jag tycker att det var superkul att vi kunde ha en frågestund under tiden jag var borta idag och det är något vi får göra fler gånger. På så sätt får jag någonting att sysselsätta mig med direkt när jag kommer hem och det är alltid härligt.

Nej, nu måste jag gå till sängs innan jag somnar framför datorn.
Godnatt på er och sov så gott!
Kram


Kommentarer
Postat av: Yegane

hej hej! Du kan vinna en IPOD shuffel på min blogg nu :)

yegane.blogg.se

Ha en bra kväll!

2008-03-10 @ 00:00:19
URL: http://yegane.blogg.se
Postat av: Lotte

lycka till med datorkunskapen :)
sov gott

2008-03-10 @ 00:17:23
URL: http://swea199.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0