Svar på era frågor

Har du någon piercing eller har du någongång funderat över att skaffa?
Svar: Nej, jag har ingen piercing, men jag kan inte säga att jag inte funderat på det. Tyckte det var lite häftigt med piercing i tungan och naveln förut, men tyvärr ingenting jag skulle våga göra.

Vad skulle ni göra om ni vaknade en dag och Runar låg bredvid er i sängen?
Svar: Jag skulle känna mig frälst?

Vad använder du för smink? Vart kommer du ifrån? tack
Svar: Jag brukar nästan aldrig sminka mig, men när jag väl gör det så använder jag puder (L'Oréal True Match Mineralpuder), Mascara (Estée Lauder More Than Mascara), Rouge (Guerlain Teracotta Long-Lasting Moisturising Bronzing Powder) och sen något läppglans.
Jag kommer från Sverige och bor i Stockholm.


Vad jobbar du med?
Svar: Jag har inget jobb, men kan däremot hjälpa till i min mammas klädesbutik lite då och då och har ibland vart lite extra hjälp i grannbutiken Accessora. Annars pluggar jag bara i skolan och tränar för fullt. Jag funderar på att söka jobb så snart som möjligt, måste bara ta tag i mig själv.

Ingen fråga, utan tänkte begära dig att svara på "vilken skulle du välja?" i min blogg http://silkesband.blogg.se/ :)
Jag hade valt den svarta MiuMiu klänningen, solglasögonen av Tom Ford och den värmande tröjan av Alexander McQueen.

Vilka bloggar läser du regelbundet?
Svar: Förut läste jag alltid, Blondinbella, Kenza och Stina-Lee, men nu när jag själv har börjat blogga, så upptäcker jag många andra bloggare som jag tycker är roande att följa.

Känar du några pengar på din blogg? ;) Hur får man hem pengarna i så fall?
Hihi, jag kom inte på något så jag bara skrev något.. :P
Svar: Det enda jag tjänar på min blogg är annonserna som jag lägger upp, men det är upp till er om ni klickar på dem eller inte. :) När summan innestående är över 300 kr kommer summan att betalas ut vid nästa utbetalningstillfälle. Däremot kommer 48% att dras av från privatpersoner, för att täcka upp för arbetsgivaravgifter och inkomstskatt. Har inte förstått riktigt hur jag får pengarna bara hihi..

Är du bra på att fixa bloggar?
Svar: Haha, nej.. jag försöker förstå mig på hur man designar. Tyvärr så verkar jag aldrig lära mig, men jag tänker inte ge upp och jag lovar, snart kommer bloggen att bli fin. :)

Vad lyssnar du på för musik?
Svar: Jag lyssnar på allt möjligt, från lugna favoriter till rock.

Tack för era frågor! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0