Schlager

Oj, nu måste jag sätta mig framför tv:n och titta på Melodifestivalen.
Men först vill jag höra vilka ni hejar på, ni kanske inte har en favorit, men vilka tror ni går vidare?
Jag tror nog att Androla går vidare och så chansar jag på E-type & The Poodles. Haha jag har egentligen ingen riktig koll på vilka som är med, men jag kör på det där.

Ha en bra kväll!

Vänta, jag ångrade mig. Jag hoppas Sibel slår E-type & The Poodles.
Sådär nu har jag mina två och nu tänker jag inte ändra mig igen.

Kommentarer
Postat av: P A T R I C I A

sibell är för ssockersöt för min smak :/

2008-03-08 @ 20:15:28
URL: http://tinie.blogg.se
Postat av: Caroline

Jag hejade på Sibel , . Och när hon gick vidare mot E-type fan vad glad jag vart . Sen vann hon mott Ola trodde jag aldrig , han e ju värsta flickfavoriten . Men Sibel har varit min idol sen första gången hon klev in i idol studion ! Jag diggar den människan såå otroligt mkt , hahah =) . Åh , hon vart så glad när hon gick vidare till globen ikväll :D

2008-03-08 @ 21:38:08
URL: http://carolinemode.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0