Nice hair day

Sådär, nu har jag äntligen klippt mig. Jag och Mathilda fick vänta ett tag, så vi tog en snabb fika och pratade lite. Vi har inte träffats på ett tag så det var kul att träffa henne igen. Sen så var det dags för klippningen, vi fick samma frisör och hon var verkligen trevlig. Mathilda fick klippas först och sen så var det min tur och jag blev faktiskt nöjd, hon passade också på att platta mitt hår, vilket jag inte brukar ha. Nu har mitt hår fått liv igen!

När vi var klara gick jag förbi och hälsade på mamma i hennes butik innan jag gick hem. Brukar alltid kika runt där bland alla kläder. Var tyvärr lite stressad så jag hann inte hitta något. Min faster skulle lämna en hel säck med kläder som jag rensat ur garderoben hemma hos pappa, tänkte skänka det mesta till myrorna eller stadsmissionen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0