French Pig!

Efter att ha sett Kitchen Nightmares, så blir jag alltid lika förvånad. Jag förstår inte hur personerna tänker, när de käftar emot Gordon Ramsay. Alla vet att han är en av världens mest berömda kockar och hur kan man då ens våga säga att han inte har en aning om vad han håller på med?
Självklart skulle jag också bli irriterad om någon gnällde över min matlagning, men när man har sökt efter hjälp tycker jag att man faktiskt får ta till sig kritiken och försöka ändra sig, istället för att låtsas som om allting är perfekt.
Tänk om ni fick vänta på maten i över en timme, eller om ni visste att maten ni åt låg och ruttnade i kylen, då hade jag blivit precis lika förbannad som Gordon, verkligen äckligt!


Kommentarer
Postat av: Ursula

Tackar :)
såg oxå de igår. han den där michelle va ju helt trög haha

2008-02-29 @ 11:35:49
URL: http://inexpressible.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0