VG+

Ja, nu har jag gjort mitt tal och det är så skönt att det är över. Jag blev riktigt nöjd över betyget, men samtidigt lite irriterad över mig själv. Läraren tyckte att talet som jag skrivit var MVG, men att jag sluddrade lite och fick lov att titta lite i papprena för att jag blev nervös och därför fick jag VG+
När jag övar så funkar det, men så fort jag ställer mig framför människor och vet att ett betyg ska sättas blir hela min mage skum och mitt hjärta slår i 180 och jag tappar lite av min talförmåga. Jag som brukar vara en riktig pratkvarn i vanliga fall. Aja, jag är glad och det är underbart med sol!

Kommentarer
Postat av: Anonym

GRATTIS

2008-04-23 @ 20:16:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0