Tisdag

Ja, larmet gick kl. 5 imorse och jag kämpade mig upp ur sängen. Min älskling har ju praktik så han måste upp då. Så jag tänkte att jag lika väl kunde göra honom sällskap och sedan åka hem för att somna om igen. Vilket jag gjorde, gick upp vid halv tolv sen, så jag har sovit ut ordentligt. Super skönt, för jag är ledig idag! :)
Tänkte ta det lugnt ett tag innan jag hoppar i duschen, kanske titta lite på min favorit serie Våra Bästa År haha, riktigt svårt att motstå, idag kommer ondskan fram ur Marlena och hon kommer att få läskiga gröna ögon.  Någon annan som följer det? ;)
Sen så gissar jag på att jag har fått hem min brevavisering och hoppas att jag kan hämta ut mitt paket idag. Får se vart jag tar vägen sen, kl. 6 ska jag iaf till gymmet och pumpa musklerna.

Hur ser eran dag ut?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0