Godnatt

Idag blir det läggdags tidigt för min del. Ska upp imorgon och träna, löpning och fys. Känner mig väldigt seg just nu, så jag lär nog somna tidigt. Som vanligt ska älskling upp vid 5 och imorse märkte jag till min förvåning att Grey's Anatomy gick på tv vid den tiden, så jag lyckades hålla mig vaken och somnade sen om igen efter programmet. Det är verkligen underbart att få somna om och veta att det är långt kvar tills man måste gå upp. Håller ni inte med?
Nej, nu måste jag hoppa i säng, godnatt på er!


Kommentarer
Postat av: mumsbubblan

skönt att sova i tid, jag har vänt på dygnet lite den senaste tiden :/

tack för kommentaren :) sov sött

2008-04-08 @ 23:26:24
URL: http://mumsbubblan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0