Fredag

Sorry, här har det inte vart någon vidare uppdatering under dagen. Jag hann aldrig skriva imorse, då jag gick upp lite sent, men jag kom i tid till träningen och lyckades få en liten lårkaka under passet. Sen så vart det Tacos i skolan, super gott! Efter det hade jag tänkt logga in på skolans dator eftersom jag hade håltimme i 2 timmar, men då kom jag på att jag hade glömt det nya lösenordet hemma. Så jag kunde varken logga in på datorn och ingen annan kompis var i skolan, stackars mig... så jag fick roa mig själv genom att spela QuadraPop på mobilen och titta upp i taket. På Italienska lektionen vet jag inte vad det var med läraren, han upprepade mitt namn och vägrade inse att jag inte förstod så mycket idag. Han skulle hela tiden fråga mig saker som jag skulle svara på. Jag kände mig väldigt dum när jag satt där. Varför kunde han inte fråga någon annan? Det kändes som värsta förhöret eller något liknande.
Väl hemma så var jag helt slut och somnade i soffan och efter det har jag bara tagit det lugnt, för idag är jag trött.
Hur har eran dag vart?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0